În fiecare zi spun „trăiască internetul”

element grafic, folosit ca separator vizual

În fiecare zi spun „trăiască internetul”. ​Atunci când nu o spun, fii sigur că o gândesc.

Imaginează-ți! Acum chiar și 10-15 ani când nu orice companie avea site, nu orice produs putea fi găsit online. Rămâneai cu instrucțiunile pe care le găseai în ghidul de utilizare a produsului. Cu asta rămâneai  dacă minunată ta achizitie avea un ghid și dacă puteai să îl citești.

Și nu, aici nu mă refer că ai fi vreun agramat sau neșcolit. Știm că acestea sunt scrise de obicei cu litere foarte mici de parcă ar fi contractul pe care îl închei cu banca.

„Rămâneai în plop și plopul în aer”

Ori aveai nevoie de 3 perechi de ochelari, ori  dacă erai nevăzător, norocul tău era să ai pe cineva prin preajmă.

Altfel, „rămâneai în plop și plopul în aer”. În fiecare zi spun „trăiască internetul”.

Eventual te descurcai cu ce ai auzit si tu prin jurul tău.

Cred că ai înțeles că am făcut o referire la fantasticul acces la informații.

Cât de  utile sunt detaliile pe care le găsim navigând, depinde de filtru prin care le trecem.

Internetul și produsele cosmetice.

Însă eu când pun toată această încântare în cuvinte, mintea mea stă la produsele cosmetice.

Și încerc să mă gândesc, cum ar fi viața mea fără acest „sfânt internet”. Aici găsesc prospectul digital al tuturor achizițiilor. Asta în cazul în care compania producătoare a binevoit a-și accesibiliza site-ul ori s-a întâmplat neintenționat.

Site accesibilizat înseamnă că butoanele pot fi accesate și de un roboțel care știe să citească tot ce îmi apare pe ecran. Ori pur si simplu producătorul a introdus pe site textul de pe prospect și nu poze cu acesta, ooo, că bine a mai făcut.

De altfel cum aș fi știut eu că acidul hialuronic se aplică pe fața curată și umedă. Aplicat altfel usucă în loc să hidrateze și nu își mai îndeplinește menirea. 

Ori de unde aș fi știut că vitamina C nu se aplică pe ten în combinație cu alți acizi. Nu am nevoie de un ten roșcovan ci de unul fresh. 

Și exemplele pot continua la nesfârșit.

Bun internetul, bun și pe lângă urarea pe care am mai făcut-o „Trăiască sfântul internet” o să-mi dau voie să și visez un pic.

Cum ar fi să existe și un prospect al unui articol vestimentar?

Cămașă albă – te salvează în aproape orice situație, este 100% bumbac, are nasturi argintii, etc.

Se recomandă a nu fi utilizată lângă colanți, nu știu, zic și eu.

Pentru mine ar fi genial și salvator.

N-ar mai trebui să stau zilnic în apel video întrebând pe cineva ce culoare-i X și Y, dacă se potrivesc materialele și cum se văd împreună, etc.

Ție la ce îți ajută, cel mai mult, internetul?

Te aștept în comentarii!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Shopping Cart
Scroll to Top