Ne bucurăm că dorești să achiziționezi produse de pe siteul nostru! Pentru a plasa o comandă tot ce trebuie să faci este să adaugi în coșul de cumpărături produsele pe care le vrei, iar când ai terminat cumpărăturile apeși pe butonul ”Vezi coșul”. Mai departe confirmi plasarea comenzii, completezi formularul cu datele pentru livrare și facturare, apoi plasezi comanda prin apăsarea unui buton, și gata! Comanda ta va fi primită și procesată de către colegii noștri și o vei primi în cel mai scurt timp. Dacă nu te descurci sau întâmpini probleme te rog să ne dai un telefon. Te vom ajuta cu siguranță!
Momentan pe site este disponibilă doar plata la ramburs atunci când primești coletul, dar se poate face și transfer bancar în contul nostru dacă este nevoie. Pentru mai multe informații despre opțiunile de plată te rog să ne suni.
În funcție de produsele comandate și cantitatea lor timpul de livrare poate varia. Curierii noștri aduc în general comenzile în 3 și 5 zile lucrătoare.
Durata garanției variază in funcție de produsul selectat. Pentru mai multe informații ne puteți contacta telefonic.
Hartia Braille este o hartie specială, de o duritate si densitate mai mare. Pentru că punctele care formează alfabetul braille trebuie să aibă o anumită formă și dimensiune este nevoie de un anumit tip de hârtie suficient de rezistentă cât să le păstreze forma pentru a fi lizibile și a se simți corect la aingere.
Alfabetul braille este forma de scris pe care o folosesc și o înțeleg persoanele nevăzătoare sau cu deficiențe de vedere. Acest alfabet este alcătuit dintr-o serie de puncte în relief, care, în diferite combinații și așezate într-un fel specific, formează litere, cifre, și simboluri tactile, la fel ca scrisul petru persoanele tipice.
ÎIn principal alfabetul Braille se bazeaza pe un sistem de 63 de combinatii de puncte care exprima litere, cifre, simboluri, semne de punctuatie etc.
Hârtia Swell (denumită adesea hârtie capsulă, hârtie cu microcapsule, hârtie flexibilă) este cea mai bună hârtie „swell” disponibilă și este utilizată pentru mașinile speciale pentru printare. Hârtia „se umflă” de-a lungul liniilor și diagramelor negre/întunecate specificate atunci când este utilizată cu aceste procesoare de căldură. Practic este o hârtie pe care dacă scrii sau desenezi cu culoarea negru apoi bagi foaia printr-o imprimantă specială cu ultraviolete scrisul acela se va ”exanda” din cauza căldurii și a luminii.
Asociația pentru Dezvoltare Urbană (ADU) este o organizație non-guvernamentala fondată in 2009 care la început s-a axat pe dezvoltarea comunității și a urbanismului, apoi a migrat către ajutorul persoanelor cu dizabilități. A început prin a li se adresa în special nevăzătorilor, având la activ o multitudine de proiecte ce au avut ca scop îmbunătățirea calității vieții acestora, ca mai târziu să își deschidă orizonturile și să se dedice ajutorului tuturor persoanelor cu dizabilități.
Acum ADU face parte din grupul Procivic unde activează cu succes în comunitățile din care face parte aând angajați și voluntari persoane cu dizabilități, asemenea APass. Dacă doriți să aflați mai multe despre Asociație vă invităm să consultați acest link.
O întreprindere socială este o companie care rezolvă probleme din domeniul social, și nu din cel economic. Aceste întreprinderi sunt caracterizate prin faptul că reinvestesc cea mai mare parte a profitului lor în activități cu scop social, în loc să distribuie profitul către acționari sau proprietari. Întreprinderile sociale se concentrează pe rezolvarea unor probleme sociale sau de mediu și operează într-un mod durabil din punct de vedere economic.
Întreprinderile sociale trebuie să respecte anumite cerințe pentru a funcționa, cum ar fi:
– activitatea desfășurată să aibă scop social,
– să respecte principiile economiei sociale
– acţionează în scop social şi/sau în interesul general al comunităţii;
– alocă minimum 90% din profitul realizat scopului social și rezervei statutare;
– se obligă să transmită bunurile rămase în urma lichidării către una sau mai multe întreprinderi sociale;
– aplică principiul echităţii sociale faţă de angajaţi, asigurând niveluri de salarizare echitabile, între care nu pot exista diferenţe care să depăşească raportul de 1 la 8.
Întreprinderile sociale de inserţie au ca scop lupta împotriva excluziunii, discriminărilor și șomajului prin inserția socioprofesională a persoanelor defavorizate.
Unitatea protejată autorizată este acel operator economic din structura căruia fac parte, cel puțin 3 persoane cu dizabilități, care constituie, cel puțin 30% din totalul angajaților, a căror număr de ore este minim 50% din totalul numărului de ore de muncă al tuturor angajaților.
Mai clar, UPA este un operator economic care dacă are 6 angajați, minim 3 dintre ei sunt persoane cu dizabilități.
Pentru că investind în acesta, nu te bucuri doar de facilitățile menționate anterior, ci investești și în comunitate, contribuind la sporirea independenței persoanelor cu dizabilități și la crearea de șanse egale pentru toți, în orice mediu.
Atunci când ai peste 50 de angajați și nu ai 4% dintre ei, persoane cu dizabilități, ca alternativă a plății către stat a 50% dintr-un salariu brut înmulțit cu numărul de persoane cu dizabilități angajate, poți cumpăra Servicii sau produse de la UPA, în baza unui contract de parteneriat cu aceasta.
1. Dacă achiziționezi servicii și produse de la noi, Unitate Protejată Autorizată, în baza unui parteneriat, ce valorează mai putin decât suma datorată la bugetul de stat, tu Operator Economic vei datora către bugetul de stat, doar diferenta de bani rezultată din suma datorată – suma cu care ai achizitionat produse și servicii de la noi, UPA.
2. Dacă tu, Operator Economic achizitionezi produse sau/și servicii de la noi, UPA, în baza unui parteneriat, în sumă mai mare decât cea datorată către bugetul de stat:
-Nu mai datorezi nimic către bugetul de stat în luna curentă;
– Tot ce depășește valoarea sumei datorate către bugetul de stat se reportează către luna / lunile viitoare.
3. Împartenerierea cu o unitate protejată autorizată reprezintă o actiune de resposabilitate socială, care îți conferă o poziționare diferită în piață și care, promovată corespunzător, îți aduce în timp, mult mai mult decât ceea ce ai investit, pe scurt, profitabilitate.
Să verifici Registrul unităților protejate și să te asiguri că unitatea protejată autorizată cu care alegi să închei un parteneriat, face parte din această listă.
Registrul unităților protejate poate fi consultat aici:
http://andpdca.gov.ro/w/unitati-protejate-autorizate/
Decontarea se face în baza Formularului 100 “Declarație privind obligațiile de plată la bugetul de stat”, conform secțiunii F „vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate”.
În cele ce urmează găsești o serie de detalii și prevederi extrase din Instrucțiunea ANAF cu privire la completarea secțiunii referitoare la sumele datorate de persoanele juridice cu peste 50 angajați pentru persoanele cu handicap neîncadrate. Prin urmare:
„3.1.6. În cazul în care autoritățile şi instituțiile publice, persoanele juridice, publice sau private au optat pentru achiziționarea de produse ori servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unitățile protejate autorizate, pe bază de parteneriat, pentru obligația prevăzută la poziția 20 “Vărsăminte de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, formularul se completează după cum urmează:
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în luna de raportare nu există obligația declarării poziției 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin;
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este mai mică decât echivalentul sumei datorate la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în luna de raportare, la poziția 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, se declară diferența dintre echivalentul sumei datorate bugetului de stat şi valoarea produselor şi serviciilor achiziționate;
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este mai mare decât echivalentul sumei datorate la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, poziția 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, nu se declară în luna de raportare, iar diferența de sume se reportează în lunile următoare prin diminuarea obligației de plată.”
Vizualizează
În cele ce urmează găsești o serie de detalii și prevederi extrase din Instrucțiunea ANAF cu privire la completarea secțiunii referitoare la sumele datorate de persoanele juridice cu peste 50 angajați pentru persoanele cu handicap neîncadrate. Prin urmare:
„3.1.6. În cazul în care autoritățile şi instituțiile publice, persoanele juridice, publice sau private au optat pentru achiziționarea de produse ori servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unitățile protejate autorizate, pe bază de parteneriat, pentru obligația prevăzută la poziția 20 “Vărsăminte de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, formularul se completează după cum urmează:
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în luna de raportare nu există obligația declarării poziției 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin;
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este mai mică decât echivalentul sumei datorate la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în luna de raportare, la poziția 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, se declară diferența dintre echivalentul sumei datorate bugetului de stat şi valoarea produselor şi serviciilor achiziționate;
‐ în situația în care valoarea achizițiilor este mai mare decât echivalentul sumei datorate la bugetul de stat, în condițiile prevăzute la art. 78 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, poziția 20 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din Nomenclatorul obligațiilor de plată la bugetul de stat, prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, nu se declară în luna de raportare, iar diferența de sume se reportează în lunile următoare prin diminuarea obligației de plată.”
Vizualizează